Första inlägget..

Blogg.se here I come! Lill-Linn har tvingat mig att börja blogga.. men vad jag ska skriva har jag inte en aning om. Ska  jag skriva som alla modebloggare och berätta om alla mina kläder eller ska jag skriva som fetaste fjortisen och berätta om hur full jag var i helgen? Hm..

Idag har varit på stan med syskonskaran. Vi fikade på barista och efter det köpte jag mig en blå kofta. Nu ikväll har jag varit med Lill-Linn och det har varit lika roande som vanligt. Det här sa hon nyss när vi zappade och serien Selma visades på kanal 1:

Jag - Tänk att på den tiden hade man inte sex förns man var 40..
Linn - Ofta..
Jag - Men egentligen värsta bra, för då är man ju mogen och sånt shit..
Linn - Mogen? När man är 40 har väl fittat torkat ihop om man inte haft sex!

Min fula jävla vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0